sinds vorig jaar februari werk ik by deze werkgever, heb een 0 uren contract en die is sinds 31 dec afgelopen, geen nieuw contract hoeven tekenen, maar ik werk van maandag tot vrydag 22 uur in de week, heb ik dan recht op een vast contract, en nu blykt ook dat alle collega's van my een o uren contract hebben, mag dit zomaar? ik wil hier namelyk met mn baas over gaan praten, maar dan moet ik dus wel dingen duidelyk hebben, oja het is in de horeca, en werk alleen doordeweeks, binnen de schooluren van de kinderen dus parttime.
alvast bedankt.