BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zorgverzekering.

Bijdrage door gebruiker
05-03-2009
2 reacties

Wij hebben als zovelen zorgverzekeringen vergeleken in 2008.We hebben netjes voor 1 oktober de nieuwe zorgverzekering op de hoogte gebracht zodat zij onze oude zorgverzekeraar op de hoogte zou stellen...Dit leek goed te gaan.... We kregen netjes begin januari de polis van de nieuwe zorgverzekering. We kregen nog een factuur voor januari van onze oude verzekering, maar aangezien wel eens zaken zich kruisen maakte we ons geen zorgen.Tevens had ik de machteging voor onze oude zorgverzekering bij de bank ingetrokken per 1 januari.En daar is het fout gegaan. de bank heeft de opdracht per direct ingetrokken toen ik deze heb ingedient.... om een lang verhaal kort te maken nov en dec zijn door deze fout niet betaald aan onze oude zorgverzekering.De oude zorgverzekering heeft ons hiervan niet op de hoogte gebracht en ook niet dat we dus niet overkonden gaan naar de nieuwe verzekering.Maar de nieuwe verzekering heeft ons wel geaccepteerd.Toen wij de fout ondekte begin januari hebben we gelijk contact opgenomen met de oude zorgverzekering en voorgesteld om nov en dec direct te betalen.Maar we hebben van allerlei antwoorden gehad dat we dus te laat waren met aanmelden n dus niet konden veranderen van zorgverzekering. terwijl we dit al voor 1 oktober hadden doorgegevenWe kregen vandaag de polis van de oude verzekering. met alleen de basisverzekering terwijl we nog steeds wachten op antwoord hoe we dit moeten oplossen.....Wie kan ons helpen wat we nog kunnen doen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.