Beste lezer,
veel kraamcentrums worden 10% gekort op de tarieven die ze uitgekeerd krijgen voor kraamzorg in het gezin uitgevoerd door een ZZPér dus word de ZZPér minder snel ingezet.
De reden hier van zeggen ze is dat een ZZPér minder kwaliteit leverd .Ben ik en de meeste kraamcentrums niet mee eens. Wij als ZZPérs scholen veel en veel meer dan vast personeel en dat is ook bekend bij de kraamcentrums waarvoor wij werken graag hierover actie!!!