Ik heb een stomme vraag Meschien
Ik krijg een brief vandaag gadateerd 15 juni van Vgz met een betalingsherinnering
Gelieve te betalen premie 01-02-2015 t/m 01-10-2015 met een verrekening declaraties 7 stuks twv. €1204.09,- kan dit zomaar heb laatst nog contact gehad had niks openstaan en hebben mijn vraag toen beamtwoors nu dit is dit rechts geldig ???