Beste mensen,
Ik ben sinds 2009 in de VUT/FLO, voorheen betaalde mijn werkgever een gedeelte van de zorgverzekering. Ik heb daar 33,3 jaar gewerkt en nu betaal ik inkomensafhankelijke zorgpremie + de IZA premie, dat is bijna 200,00 € in de maand.
Kan die inkomensafhankelijke premie niet afgeschaft worden voor mensen die in de VUT/FLO lopen. Het is erg dat ik twee keer zorgpremie moet betalen?
Groeten
jlvoerman Utrecht