BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Yarden.

Bijdrage door gebruiker
01-08-2008
2 reacties

Hallo,weet iemand hoe ik moet handelen om van die wisselvallige afboekingen van Yarden af kan komen? Ik heb bij deze onderneming gemeld dat de automatische incasso alleen op de 1ste of op de laatste van de maand kan plaats vinden. Nu gebeurt het regelmatig op de26ste, de 3de of weer op de 28ste en daarna weer op de 4de van de maand. Je hebt op deze manier geen overzicht want op deze manier betaal je soms een maand niet en dan 2 keer in de maand.Ook zijn mijn polissen voor 2 jaar terug opgesplitst waardoor ik elke maand 4 afboekingen heb in plaats van vroeger 1. Yarden heeft mij ooit belooft dat dit weer herstelt zou worden maar tot op heden is dit niet gebeurt. Ik stel yarden deze vragen ook maar ze reageren niet.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.