Ik heb een woonhuisverzekering bij ASR. Ik kreeg onlangs een brief waarin stond dat ons huis te laag verzekerd zou zijn. Ze deden mij een nieuw voorstel. Ik moet dan wel ruim 100 euro meer betalen per jaar. Mocht ik hier niet mee eens zijn dan moet ik de verzekering binnen een maand opzeggen. De verzekering is in 2007 nog aangepast. Ik wordt hier wel voor een voldongen feit geplaatst. Er is ook niets met ons overlegd. Kan dit zomaar?