BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Wie heeft ook slechte ervaringen met de Lippmann Groep uit Den Haag?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
28-02-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Al langer dan een jaar wachten wij op volledige uitkering van een simpele totaal verlies autoschade door de firma Lippmann uit Den Haag (http://www.lippmann.nl/). De aansprakelijkheid werd voor 100% geaccepteerd.

Het begon al met de eerste taxatie die 1300 euro lager uitviel dan de contra-expertise. Door correspondentie te traineren en te saboteren jagen ze de verhaalskosten op en vergroten ze dus min of meer de schade moedwillig in de hoop dat de tegenpartij afhaakt. Denk hierbij aan het uitkeren in talloze onnavolgbare kleine tranches, gesteggel over taxatiekosten, trekhaken, kosten van de huurauto, inkomensschade, BTW en andere rookgordijnen.

De routineuze manier waarop dit gebeurt, doet vermoeden dat deze techniek vaker wordt gebruikt om de uit te keren schadebedragen te verlagen. Veel consumenten en rechtsbijstandverzekeraars zullen immers afhaken en hun verlies nemen op het moment dat ze met dit soort langdurige vertragingstactieken geconfronteerd worden.

Wie heeft dezelfde ervaringen met LippmannGroep uit Den Haag? Graag zouden we met u in contact komen zodat we onze krachten kunnen bundelen in een klacht bij het Klachteninstituut Verzekeringen (http://www.klachteninstituut.nl/).

Jacques

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.