Geachte heer/mevrouw,
Ik heb helaas en beleggingsverzekering bij Avero. Ik betaal al 13 jaar. Heb mijn bedrijfssparen ooit daarin gestopt. Ik heb in die 13 jaar ongeveer 10.000 euro ingelegd en mijn beleggingsverzekering is nu 9.800 euro waard. Ik had het beter zelf kunnen bewaren. Ik moet nog 5 jaar en ik ben het zo zat. Ik ben bang als de economie een 2e dip krijgt om meer te verliezen.
Ik heb met mijn tussenpersoon gesproken om te stoppen. Hij heeft mij een aantal opties gegeven. Een bancaire lijfrente ervan maken of een garantiepolis ervan maken. Wat voor risico's loop ik? Loop ik ook de kans om mijn compensatie te missen (daarover is nog geen zekerheid).
Groet
Theo Owel