Hallo,Al enige jaren zijn wij verzekerd via een tussenpersoon, Gabriël Financiële Bescherming. Zoals de naam zegt: bescherming. Wij dachten dus ook altijd dat zij wel een "oogje in het zeil zouden houden".Een poosje geleden kregen wij bericht dat onze autoverzekering al vanaf 2006 niet betaald was. Hierbij ging het om een auto die wij begin vorig jaar al hebben verkocht. Deze verkoop hebben wij ook gemeld, zowel aan Gabriël als aan de verzekering waar de auto verzekerd was.Goed, Gabriël heeft dit uitgezocht en vorige week kregen we een mailtje dat het nagekeken is en er een nieuwe berekening gemaakt is. Nu moeten we ruim € 900,00 betalen wat we niet hebben.Wat mijn punt is, is dit: Wij hadden verwacht dat Gabriël financiële bescherming als tussenpersoon onze financiële zaken in de gaten zou houden. Dit is dus niet gebeurd. Daarbij hebben we de auto dus niet meer! Kunnen zij dit geld nog bij ons verhalen, of zijn er stappen die wij kunnen ondernemen?Het vertrouwen is echt helemaal weg! Wij zijn niet sterk in financiën en hebben daarom een (christelijke) tussenpersoon ingeschakeld, waarbij dit dus het gevolg is...Wat moet ik doen?