BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wanneer heb je recht op compensatie bij uitblijven reparatie Samsung telefoon?

Bijdrage door gebruiker
02-09-2017
6 reacties
Mijn telefoon, een Samsung s8, was gevallen. Helaas was het beeldscherm daardoor kapot gegaan. Ik had de telefoon pas 3 maanden en wilde hem laten repareren. Via de Samsung website zag ik dat dit 294 euro kosten. Er stond bij dat dit bedrag inclusief montage en btw was. Netjes zoals omschreven mijn telefoon ingeleverd die zaterdag.

Maandag ontving ik bericht van Dynafix. Om mijn telefoon te maken moesten zij een nieuw beeldscherm plaatsen. Dit zou 357 euro kosten. Na klachten bij Samsung ging een afdeling ermee aan de slag. Binnen 5 werkdagen zou ik iets horen.

Pas 7 werkdagen later kreeg ik een mail. Hierin stond dat ik een nieuwe prijsopgave zou krijgen. Geen idee of deze omhoog of omlaag zou gaan. Verder stelde Samsung dat ze de hinder konden begrijpen.

2 dagen na die mail ontving ik een nieuwe prijsopgave. Deze was aangepast naar 294 euro. Nu gaan ze eindelijk mijn telefoon maken.

De prijs op de website is onveranderd. Ik ben dus de dupe van Dynafix en Samsung. De communicatie tussen de 2 heeft anderhalve week geduurd. Inmiddels zit ik reeds 3 weken zonder telefoon. Samsung snapt dus de hinder maar stelt daar niks tegenover. Heb ik nu recht op compensatie?






Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.