BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waarom geeft Samsung geen garantie op mijn tv?

Bijdrage door gebruiker
26-07-2022
163 keer bekeken
26 reacties
Hallo, ik heb een Samsung tv gekocht bij Bol.com via een partner namelijk TV-Online in september 2020. Nu in juli 2022 is de tv kapot en doet helemaal niks meer. Ik heb de tv aangeboden ter reparatie maar Bol.com geeft aan dat deze partij geen partner meer is bij hun. Ik zie zelf dat Tv-Online bestaat niet meer maar dit bedrijf is van EL-Vidas. Ik heb de tv aangemeld bij Samsung ter reparatie maar deze geeft aan dat dit geen Benelux model is en zij doen niks, zij verwijzen mij naar de verkoper.

Bij aankoop is er helemaal niks gezegd over een Benelux model of niet, ik heb een marktconforme prijs van 622 euro betaald. Ik heb deze tv in goed vertrouwen gekocht en nu kan ik nergens terecht? Waarom worden er uberhaupt geen Beneluxmodellen verkocht in Nederland zonder de consument daarop te wijzen? Waarom geeft Samsung geen fabrieksgarantie, mijn toestel valt binnen de 2 jaarsgarantie. Dus als een niet Beneluxmodel kaopt gaat kun je fluiten naar je tv en je geld?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.