Ik wil twee vragen aan u voorleggen:
Ik heb een 7 tal verzekeringen afgesloten door tussenkomst van een verzekeringadviseur. Vandaag belde ik hem op om deze verzekeringen te beeindigen, die ik in maar 2010 heb afgesloten. volgens de verzekerings adviisuer moet ik betalen tot maart 2011. Klop dit.
Vraag 2;
Een levensverzekering afgesloten in 1986. Kan ik dit terstond afkopen? Wat zijn de mogelijkheden betreffende de twee getselde vragen?