BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vidaxl weigert wettelijke garantie te geven

Bijdrage door gebruiker
06-06-2018
16 reacties
Precies een jaar geleden een massage stoel aangeschaft voor €600 welke al meerdere malen de geest gaf en waarvoor steeds vervangende onderdelen voor werden toegestuurd waarna de stoel weer werkte. Nu is het echter weer zover en ik ben er klaar mee. Het is duidelijk dat het om een ondeugdelijk product gaat aangezien de stoel meerdere malen binnen het jaar defect is geweest en steeds dezelfde onderdelen, namelijk de meest cruciale gedeelten (rug en benen). Nu weigert vida XL de stoel te repareren of te vervangen omdat zij zeggen dat de stoel en of onderdelen niet meer leverbaar is. Ik heb er nog ruim een jaar garantie op maar zij zeggen dat ik op eigen kosten maar moet bewijzen dat de stoel echt een ondeugdelijk product is. Wat een onzin! Tevens bellen zij mij op met de melding tot €200 euro terug te willen geven ter compensatie!! Een stoel welke €600 heeft gekost en welke amper een jaar is gebruikt nota bene. De stoel is in absolute nieuwstaat nog vanwege minimaal gebruik. Ik ben zo ontzettend gefrustreerd om de handelswijze van dit oplichtingsbedrijf. Ik ga dit absoluut niet zomaar laten gebeuren want dit is toch te absurd voor woorden? Het zijn pure oplichters als je het mij vraagt! Mag dit wel?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.