BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verzekering keert niet uit

Bijdrage door gebruiker
05-10-2015
143 keer bekeken
35 reacties
Beste forum leden,
Ik heb een vraag waar hopelijk jullie mij een duidelijk antwoord op kunnen geven het gaat om het volgende .
Ik heb een aantal maanden geleden een nieuwe verzekering afgesloten voor mijn woonhuis inboedel brand glas noem maar op het complete pakket wat bij een koophuis hoort.
Nu heb ik 5 weken geleden een lekkage gehad op zolder waarbij ik aardig wat schade heb opgelopen.
Verzekerings expert over de vloer gehad en heeft netjes de schade vast gesteld en ook opgegeven dat het absoluut niet mijn schuld was.
Nu vandaag 5-10-2015 word ik gebeld door mijn verzekering ( delta lloyd ). Met het volgende.
Ik krijg mijn schade niet uitbetaald omdat ik volgens hun met de aanvraag van mijn verzekering niet eerlijk ben geweest omdat ik ooit ( 12-09-2014) geweigerd zou zijn voor een verzekerings aanvraag bij OHRA . Echter weet ik zelf niets van de afwijzing af en kan het me ook echt niet herinneren.
Ik heb ook gewoon eerlijk tegen de schade expert gezegd dat ik eerder schade heb opgegeven bij mijn vorige verzekeraar ( waarom zou ik daar over liegen )
Jullie snappen dat ik erg schrok van dat antwoord en even niet weet wie er nu in hun recht staan.
Ik wist het echt niet dat ik ooit geweigerd ben voor een woonhuis verzekering.
Hun zouden toch ook na moeten trekken of dat ooit gebeurd is en niet naar eerst maanden premie te laten betalen en nu pas met dit argument komen dat ik eigenlijk helemaal niet verzekerd ben.
Wie helpt mij met dit probleem??
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.