BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verzekerde zending via DHL niet aangekomen, wordt niet vergoed. Wat kan ik doen?

Bijdrage door gebruiker
14-02-2025
53 keer bekeken
5 reacties

Pakket ontvangen in Spanje na verstuurd te zijn uit Nederland. Bij ontvangst bleek niks mis. Maar al snel werd duidelijk dat de doos open is gemaakt en opnieuw dichtgeplakt. Er miste 2 kerstcadeaus die ingepakt waren met cadeaupapier. Een Nederlands boek, tevens ingepakt was half uitgepakt maar wel aanwezig. De playstation en elektrische tandenborstel zijn verdwenen.

De dag erop via telefoon contact gezocht aangezien de klantenservice dicht was bij constatering. Die stuurde vervolgens een formulier toe en deze direct ingevuld en foto's van de (half) open doos bijgevoegd. Na 7 weken kwam er eindelijk uitslag van "het onderzoek". Klant had binnen 7 dagen bij de Spaanse DHL melding moeten doen en heeft hierin verzuimd. Klacht afgewezen. Conclusie 450 euro lichter en verzekering betaald die niets voor je doet.

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.