Al jaren hebben wij al onze verzekeringen bij Unive, zonder klachten. Sinds februari 2004 hebben wij ook onze ziekenfonds hiernaar laten overschrijven.
In maart bleek dat mijn dochter een beugel moest en in april konden we bij de Ortho terecht. Ondertussen kwam mijn man zonder werk en uitkering te zitten en konden wij de rekeningen van de Ortho niet zelf betalen of voorschieten. Deze hebben we meteen ingeleverd bij Unive, dat was in juni 2004. De rekeningen waren al met al ongeveer 800 euro.
Nu na ruim 7 maanden hebben wij nog steeds ons geld niet gekregen van Unive, met het gevolg dat er al een deurwaarder aan de deur is geweest, wij daarmee een betalingsregeling hebben getroffen, maar dat mijn dochter niet eerder weer behandeld wordt totdat alles betaald is, met het gevolg weer dat ondertussen in al die maanden al haar plaatjes en draadjes van de beugel hebben losgelaten. Ze loopt met twee gaten van getrokken tanden dus het is geen gezicht en ze heeft echt een beugel nodig.
Iedere twee weken gaan we nu naar Unive en steeds wordt er gezegd dat ze op het hoofdkantoor druk zijn met jaarafsluitingen, feestdagen, zieken enz enz. Bij het kantoor hier in Apeldoorn zelf vinden ze het ook schandalig maar we hebben ondertussen nog geen berichtje gehad van hun.
Wat moet ik nu doen? En hoe gaat het nu verder met de beugel van mijn dochter, wie betaald de nieuwe kosten ? Jullie snappen het dat we met de handen in het haar zitten.