UWV heeft vorig jaar 271.400 werkzoekenden aan een baan geholpen!? Als het correct is, goed zo UWV.
Maar ik heb vraagjes.
1. Welke baan
2. Wat is de duur van het contract? 1 week, 1 maand, 1 jaar, onbepaalde tijd?
3. Wat is voor het UWV langdurige uitstroom 1 maan 2 maanden?
4. Werken al deze mensen nog?
5. Hoeveel zijn er in de WWb beland?
6. Hoeveel hebben helemaal geen uitkering meer? Dus hemaal niets meer aangevraagd?
7. Druk dit eens in harde cijfers per groep uit!?
Ik kan het u wel vertellen:
de overheid houd niets bij
anders wordt duidelijk dat ze maar wat doen
en kunnen ze verkregen belastinggelden en subsidies niet verantwoorden
en raken ambtenaren nog meer banen kwijt.
Klopt mijn stelling?
Dan dienen nog meer ambtenaren hun baan kwijt te raken wegen oplichting
en vernietiging van duur, zeer duur belastinggeld!