BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telefoonverzekering

Bijdrage door gebruiker
27-08-2011
14 reacties
12 augustus 2010 heb ik een HTC Desire met 2-jarig abonnement afgesloten bij Belcompany te Gouda. Ik werd daar vriendelijk geholpen, en op aanraden van de medewerkers heb ik een verzekering afgesloten à 5,50 per maand, van Conner & Davis.

Er is mij toen er tijd verteld dat de telefoon met die verzekering tegen alles was verzekerd. Alleen diefstal was lastig, omdat er dan sprake van letsel moest zijn en een aangifte. Er werd nadrukkelijk aangegeven dat als ik hem liet vallen, ook de schade werd gedekt door de verzekering.

3 juli heeft mijn moeder de telefoon meegewassen in de wasmachine. De telefoon zat nog in m'n broek en m'n moeder wilde hem nog snel meewassen, en heeft dus (deze enkele keer) de zakken niet gechecked.

Ik heb contact opgenomen met de verzekeringsmaatschappij, deze weigert uit te keren.

Daarnaast heb ik ook contact gehad met de winkel in Gouda van Belcompany en het hoofdkantoor.

Na meerdere brieven te hebben gestuurd weigeren ze beide ook maar een cent uit te keren. BelCompany meld in de laatste brief:
"Wij kunnen u vanuit BelCompany dan ook geen tegemoetkoming doen in welke vorm dan ook."

Hoe sterk sta ik in dit geval en wat kan ik nog ondernemen om m'n gelijk te krijgen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.