BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telefonie

Bijdrage door gebruiker
21-02-2017
4 reacties
Ik ben bij het Phone house een 2 jarig abonnement aangegaan incl met een Samsung A3. Toestel werkt vanaf begin al niet zoals het hoort. Gaat uit zichzelf knipperen,scherm wordt paarsblauw en warm,uiteindelijk zie je niks meer. Je kunt er verder geen ene programma of app mee openen. Toestel is in 1.5 jaar al drie keer opgestuurd. Wordt geresset,werkt dan twee weken en gaat weer raar doen. Samsung wil geen nieuw toestel geven. Vlgs Phone house omdat ik er niet voor bent verzekerd. Vreemd mijn toestel is meer weg dan dat ik er gebruik van maakt terwijl ik een abonnement voor toestel betaalt, die ik niet een gebruik. Helpooo
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.