BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

T-mobile en ProAssist verzekering

Bijdrage door gebruiker
23-04-2012
1 reactie
23 Januari j.l. heb ik bij T-mobile een abonnement afgesloten en heb daarbij een verzekering van ProAssist afgesloten aangezien mijn vorige telefoon gestolen was. De medewerkers van T-mobile vertelden mij dat ik, mocht mijn telefoon weer gestolen worden, ik in ieder geval een nieuwe zou krijgen.

Nou is 8 april mijn telefoon gestolen en heb ik mijn proces verbaal naar ProAssist gestuurd. Conclusie; ik krijg mijn telefoon niet vergoed. Waarom?; zakkenrollen valt volgens hen niet onder diefstal. Nu heb ik bij T-mobile ook helemaal uitgelegd hoe mijn vorige telefoon gestolen was, en die jongens vertelden mij dus dat ik WEL een nieuwe telefoon zou krijgen als ik hem verzekerd had.
Ook op de website van T-mobile en/of ProAssist is nergens te vinden dat zakkenrollen niet onder diefstal valt, ook niet wanneer je via de website van T-mobile een nieuwe verzekering af zou sluiten.

Nu is mijn vraag eigenlijk; wat zou ik hiermee kunnen doen? Ik vind namelijk dat ik foutief ben voorgelicht door de mensen van T-mobile. Als ik had geweten dat mijn telefoon niet verzekerd zou zijn voor zakkenrollen (wat denk ik de meeste manier van diefstal is) dan had ik de verzekering niet genomen. (nl; als hij uit mijn huis gestolen zou worden, zou het vallen onder mijn inboedelverzekering en als hij kapot zou gaan, dan heeft Apple een standaard garantie van 1 jaar)
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.