Mijn verzekering (Nedasco) rekent m.i.v. het nieuwe polisjaar
een bedrag van 3,50 euro per maand als "servicevergoeding".
Bij navraag werd gezegd dat er toch wel veel werk bij kwam kijken, dus 1x per jaar een acceptgiro opsturen kost mij dan
12 x 3,50. Is dit al bij meer verzekeraars gebruikelijk?
Ga sowieso zelf op zoek aan een andere maatschappij.