BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

royement

Bijdrage door gebruiker
22-02-2013
2 reacties
Ik had een andere auto aangeschaft. Ik heb offertes opgevraagd van een allrisk en een wa extra verzekering. Het systeem van mijn verzekeraar heeft deze beide offertes aangezien als polissen. Ik krijg dus 2 polissen 1 wa extra en 1 all risk. Via mijn tussenpersoon heb ik laten weten dat ik enkel de wa extra wil met inzittendenverzekering. Die nota is ook voldaan. De nota voor de all risk zou worden gecrediteerd. Dat heeft nog 2 telefoontjes, mailtjes van mijn tussenpersoon gekost voordat de all risk nota werd gecrediteerd. Alleen heb ik nooit een nota ontvangen van de inzittendeverzekering. Wel aanmaningen van de all risk verzekering. Nu krijg ik een schrijven dat de hele autoverzekering is geroyeerd ivm het niet betalen van de nota van de inzittende verzekering, waarvoor ik overigens nooit een nota voor heb ontvangen. Kan dit zomaar. Immer de nota van de autoverzekering zelf is netjes voldaan. Ik ben van mening dat de nalatigheid hier bij mij verzekeraar ligt omdat zij hun administratie dus niet op orde hadden. Hadden zij mij niet eerst een nota voor de inzittende verzekering moeten sturen ipv aanmaningen voor de all risk verzekering, die nooit verstuurd hadden moeten worden? Ik hoor het graag.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.