Hallo,
Ik heb vorig jaar schriftelijk mijn particuliere ziektekostenverzekering opgezegd. Ik moest in het ziekenfonds. Nu zeggen zij dat ze de opzegging niet hebben ontvangen en dat ik de premie moet blijven doorbetalen. Nu een deurwaarder gekregen. bewijslast ligt bij mij word er geroepen. Er is niet met ze te praten en zeggen gewoon in hun recht te staan. Op deze manier halen ze veel extra geld binnen. Wat kun je hieraan doen en wie heeft ook slechte ervaring met deze verzekeraar uit appingedam. Ze zijn duur en slecht! Vooral jezelf daar niet verzekeren