Beste mensen!
ik heb jullie hulp nodig!
ik heb begin deze maand mijn espressomachine voor reparatie terug gestuurd naar Coolblue. Dit omdat er veel water lekte uit het apparaat onder het espressomachine.
Na ruim 3 weken krijg ik het apparaat terug en zou hij zij gerepareerd door een expert. Helaas was het direct weer het zelfde probleem.. Ik heb direct Coolblue gebeld en het product geretourneerd. In de zelfde doos en omhulling als waarmee hij is opgestuurd naar mij.
nu komt het..
Ik krijg een mail dat het product beschadigt is tijdens transport en dat daardoor de kosten op mij worden verhaald en de garantie komt te vervallen!
Apart! Want ik heb het product precies terug gezonden als dat het bij mij is geleverd..
Ik weet dat ik het product goed moet verpakken en heb dat ook volledig gedaan. Coolblue geeft aan hier niks in te kunnen betekenen en dat het product zo danig kapot is. (onderkant van het apparaat is volledig gebroken) dat ze het als kapot kunnen verklaren? Dit betekend dat een espresso machine van 600 euro zo de prullenbak in kan! Terwijl het niet deugdelijk in eerste instantie is gerepareerd.
nu is mijn vraag, kan ik hier nog iets aan doen?
alvast bedankt voor het mee denken.
met vriendelijke groet,
Joris