Een goede dag allen,
08-06-09 heb ik mijn autoverzekering opgezegt omdat deze verkocht was. Ik had deze verzekering voor een jaar vooruit betaald. Van dit nieuw betaalde jaar waren 3 maanden verstreken tot ik mijn auto verkocht.
Ik heb van de betreffende verzekeringsmatschapij netjes een royements verklaring gekregen met mijn no claim korting en het te restitueren bedrag van 9 maanden erop.
We zijn immidelseen ruimedrie maanden verder en ik heb tot op heden nog niks ontvangen. Ik heb hierover verschillende mails gestuurd en gebeld waarop ik tot 2 keer toe de datum van de zogenaamde toekomstige transactie heb gekregen.
Ik zou graag een advies willen over hoe ik dit bedrag toch terug kan krijgen?
Alvast bedankt voor jullie tips.
Met vriendelijke groet,Wouter van Beek