Hallo,
Ik woon nu al 8 jaar in een nieuwbouwhuis(1e eigenaar) en heb een klacht.
Ik heb al jaren problemen met de keuken, het begon met een scheef hangende deur,lijm tussen de behang van de lades plakken niet meer en deuren sluiten niet goed meer dicht.
Al met al, zeer slechte kwaliteit keuken!
Ik wacht al reeds eind december 2016 op een vervanging van de keuken, maar elke keer als ik weer bel krijg ik een uitstel te horen.
Aramis AlleeWonen wilt zijn klanten niet helpen, die maandelijks de huur en daarbij ook de service ervan betalen.
Ik wordt doorverwezen om zelf een keuken te kopen, maar ik betaal immers al huur en de keuken is echter van Aramis AlleeWonen.
De keuken komtvan Bruynzeel.
Meerdere bewoners uit mijn straat en de straat hiernaast(waar dezelfde gebouwen staan) hebben hier ook last van.
Aramis AlleeWonen doet zijn plicht niet om zijn klanten te helpen!
Hebben de bewoners en ik recht op een vervangende keuken?