In 2012 had ik een advocaat nodig. Die kostte me 8000 euro.
Maar, ik had en heb gewoon een rechtsbijstandverzekering. Nooit aan gedacht door de stress.
Mijn vraag is: kan ik nog aankloppen bij de rechtsbijstandsverzekering om mijn nota's (of een deel ervan? vergoed te krijgen?