BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

problemen met Nationale Nederlanden

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
03-03-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Al jaren ben ik klant bij de Nationale Nederlanden,sinds vorig jaar april hebben bij mij verschillende veranderingen in de polissen plaats gevonden.

Bij elke verandering moest ik minimaal 4 tot 5 maanden wachten en dan moest ik nog diverse telefoon gesprekken voeren,wat ok meestal zeer onvriendelijk was.Ze deden zich telkens zovoor alsof bij hun alles goed was en bij ons zat het fout.

Mijn levensverzekering betaal ik altijd op de eerste v/d maand via automatische incasso, sinds vorig jaar november is er nu weer geen premie ingehouden,dit is nu ook al de tweede keer binnen een jaar dat ze opeens stoppen met afschrijven van het geld.

Maar opeens na ± 4 tot 5 maanden krijg je dan weer een accept giro kaart met de opdracht om binnen een maand te betalen.

Dus dan moet ik weer in een keer ± € 800 betalen,waar je dan vaker niet meer rekening hebt gehouden en dat is dan vaak moeielijk.

Als ik dan ga bellen blijkt weer eens dat er per ongeluk iemand ons uit het automatisch incasso systeem heeft geworpen,sorry mijnheer zeggen ze dan we sturen u een accept giro kaart voor het openstaande bedrag en daarna gaat het weer automatisch.

Dit is maar een probleem,maar ik heb er nog meer bij hun,aan die levensverzekering hang ik vast en het andere is een loonspaarregeling,dus ik kan ook nog niet zo snel overstappen.

Heeft iemand voor mij tips wat ik hiermee moet of kan ondernemen.

gr.Hans

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.