Sinds 2017 heb ik een elektrische fiets van Amslod. Direct al deed de trapondersteuning het niet goed. Een monteur heeft uiteindelijk iets vervangen. De fiets heeft het een tijdje goed gedaan. Echter de fiets begonn weer problemen te geven. Na heel veel heen en weeer gemail werd er bij 'uitzondering' kosteloos een monteur langs gestuurd. Deze was in 10 minuten klaar. Had wat vervangen was het enige wat hij er over wilde vertellen. Fiets heeft het weer een tijdje goed gedaan.
Maar nu binnen eeen jaar na de laatste 'reparatie' doet de trapondersteuning het weer niet goed, hetzelfde probleem is weer terug. Nu willen ze wel een monteur sturen maar daar worden wel kosten voor gerekend want de garantieperiode is voorbij.
Belachelijk vind ik dit, de fiets heeft vanaf het begin problemen gehad met de trapondersteuning, paar keer een monteur geweest en nu gaat het mij geld kosten. Het probleem waar het allemaal mee begon is nog steeds niet verholpen na 3 jaar. Ze hebben met pappen en nathouden het probleem net zolang tijdelijk verholpen totdat de garantietermijn verlopen is. Klopt dit nu, het 1e probleem is er nog steeds, dit heb ik ook dus direct aangekaart en nu is de garantie verlopen en zijn de kosten voor mij? Dit verwacht je toch niet bij zo'n dure fiets.