BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

PRO-ASSIST Iphone T-mobile

Bijdrage door gebruiker
22-02-2012
2 reacties
Beste lezer,

Ik heb een verzekering lopen bij Pro-Assist. Ik ben al sinds november mijn Iphone 4 kwijt. De telefoon had een kapotte voorzijde en de hold of aan/uit knop was kapot. Ik heb destijds gebeld om de telefoon te laten maken. Na lang wachten zijn ze mijn telefoon drie dagen laten komen ophalen, terwijl in het contract meen ik 4 uur staat op locatie? De telefoon kwam 5 weken later terug met een nieuwe voorzijde maar nog steeds met een kapotte aan uit knop. Erg onhandig dus. Ik heb toen wederom mijn telefoon ingestuurd, en kreeg toen een niet werkend leentoestel. De telefoon kwam toen terug na 5 weken, wederom was de aan en uit knop na 4 keer drukken kapot. Het toestel weer ingeleverd, ik heb toen op advies van een medewerker een klacht gestuurd via de e-mail (meerdere malen) nooit een antwoord op gekregen. Nu is mijn telefoon alweer bijna 5 weken weg. De medewerkers aan de telefoon doen geen uitspraken en zijn wel vriendelijk maar niet al te behulpzaam. Als oplossing bieden ze aan om mijn contract te laten ontbinden, maar dan zit ik natuurlijk nog steeds met het probleem. Wat zijn jullie ervaringen? en kan ik hier wat tegen doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.