Geachte heer/mevrouw,
Op dit moment hebben wij een meningsverschilmet Achmea Zilveren Kruis. Volgens hun zeggen hebben wij nog een rek. groot € 179,63 incl.open staan die in 2005 voldaan had moetenzijnvia een deurwaarder.[Welbergen & Harteveld 023 5314059] Dit bedrag is november 05 voldaan. Volgens Achmea heeft de deurwaarder het geld nog niet overgemaakt, dus komen zij dit nogmaals bij ons halen. Wij zijn in het bezit van de kwitanties van de deurwaarder, wat volgens ons een wettig bewijs is. Achmea beweert dat de kwitanties geen bewijs van betalen zijn en heeft de schuld nogmaals verrekend met de jaarlijkse teruggave zonder toestemming of bericht vooraf. Kunnen zij dit zomaar doen, zij hebben immers de deurwaarder in de arm genomen voor de schuldbetaling, niet wij. Wat mijnziens inhoud dat zij het geld moeten halen bij de deurwaarder en niet bij ons. Wij hebben maandag 3 april 06 telefonisch contact gehad met Achmea over dit probleem, zij hebben ons toen beloofd binnen 10 werkdagen terug te bellen wat zij niet gedaan hebben. Nu stelt Achmea dat wij zelf de deurwaarder opdracht moeten geven om het geld over te maken aan Achmea willen wij aanspraak kunnen maken op onze teruggave van premie over 2005. Achmea verwacht van ons dat wij een brief opstellen waarin wij aangeven daadwerkelijk betaald te hebben bij de deurwaarder, waarna zij zullen bekijken of wij nog recht hebben op de toegekende premie. Tevens is ons gevraagt de deurwaarderte vragen een telefoonnr 02006074840 te bellen ter bevestiging van het verschuldigde/betaalde bedrag datdit is overgemaakt.
Hopende dat u ons verder op weg kunt helpen welke stappen wij eventueel nog kunnen nemen om ons gelijk te krijgen. Wij hebben immers het verschuldigde bedrag netjes betaald.
Met vriendelijke groet J.J.M Beerenhout