BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

PostNL weigert een beschadigd, verzekerd pakket te vergoeden

Bijdrage door gebruiker
05-01-2016
5 reacties
Ik heb een aantal maanden terug een verzekerd pakket gestuurd naar iemand in China, maar de inhoud bleek beschadigd.
Betreffende persoon heeft me foto's gestuurd als bewijs, dus dacht dat ik sterk stond.
Diezelfde persoon heeft echter niet bij het lokale postkantoor gemeld, dat de inhoud beschadigd was.
Postnl vindt dit reden genoeg om niets te vergoeden.
Daarbij waren zij pas 5-6 maanden later klaar met het onderzoek. Waardoor het ook geen zin meer heeft om die persoon alsnog een klacht in te dienen.
Kan dit zomaar? Wordt door laksheid van de ontvanger €500 door mijn neus geboord?

(voor evt PostNL medewerker: referentie 02080029)
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.