BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Pearl en garantie op Polaroid zonnebril.

Bijdrage door gebruiker
22-06-2016
4 reacties
Op 22 juli 2015 heb ik de Polaroid Suncover P8901J aangeschaft bij Pearl, dat is een overzet zonnebril. 40 euro. Vandaag zag ik dat er een klein breukje in het montuur (vlakbij de neusbrug) is ontstaan, ik weet niet waardoor. De zonnebril zit altijd in de bijbehorende harde hoes, en ik ga er heel voorzichtig mee om. Met de zonnebril naar Pearl. De verkoper zegt dat hij een dergelijke breuk nog nooit heeft aangetroffen in een overzetbril van Polaroid. Pearl hanteert geen garantietermijn van 1 jaar, maar van een paar maanden op een dergelijke zonnebril.

Paerl wil de bril opsturen naar Polaroid, dat zou dan een week duren, maar ik kan de bril helemaal niet missen, heb altijd erg last van reflektie van zonlicht.
Daarom biedt Pearl aan dat ik een nieuwe zelfde bril kan kopen voor de helft van de prijs, maar dat ik dan wel de kapotte zonnebril moet inleveren. (Die wil ik eigenlijk houden als reserve, maar dat kan niet.).
Pearl gaat de bril bestellen, en tot zo lang kan ik de kapotte zonnebril wel met een beetje moeite gebruiken.
Ik had eigenlijk verwacht dat er op een zonnebril van Polaroid een jaar garantie zou zitten.

Het aanbod van Pearl vind ik niet slecht, maar ik zou liever de oude bril ook houden.

Wat vinden jullie er van?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.