Is het verstandig te wachten met het omzetten van de levensverzekering(gekoppeld aan een levenhypotheek die een woekerpolis blijkt te zijn) totdat de uitkomst bekend is van de discussie met de politiek, de verzekeraars en de consumentenverenigingen? Of moeten we de woekerpolis z.s.m omzetten?