BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Omdat het in Den Haag is koos ik voor Azivo 68 euro van per maand. Toen de rekening kwam van honderdvijftig euro inplaats van € 68,- vond ik een ander lijstje met de goedkoopste van Nederland

Bijdrage door gebruiker
08-10-2012
26 reacties
Omdat het in Den Haag is koos ik voor Azivo 68 euro van per maand. Toen de rekening kwam van honderdvijftig euro inplaats van € 68,- vond ik een ander lijstje met de goedkoopste van Nederland Anderzorg, mét eenvoudige tand uitbreiding en opzegservice van de vorige verzekeraar € 58,- per maand.

Let op! Nu komt het! Krijg ik een brief van Anderzorg, dat ze me tóch niet kunnen verzekeren, omdat er iets met Azivo was. Nou dat heb ik geweten en weet het nog steeds. Dus dan maar geen verzekering dacht ik nog en de brieven gingen in de hondenmand onder de computertafel, waar ik afgehandelde post bewaar tot ze vol is en gearchiveerd moet worden, gedeeltelijk in de ronde file.
CVZ XX – Hebben ze loonbeslag gelegd! Na wat speurwerk gedeeltelijk door de door mij onmiddellijk ingeschakelde Ombudsman blijkt het om een z.g. Bestuursrechtelijke premie te gaan van € 148,- per maand, die automatisch van mijn loon wordt ingehouden en naar het bankrekeningnummer 240337018 van CVZ wordt overgemaakt. Op internet zegt de eerste hit hierover: CVZ - Inhouding premie wanbetaler op loon, uitkering of pensioen

Omdat ik het druk heb met de andere XXX’jes en regelmatig wordt ondergesneeuwd, door onder andere CJIB, laat ik de CVZ een korte tijd voor wat het is en ik heb geen idee wat er aan te doen is, zelf zeggen ze op hun website dat er niets aan te doen is.

Nu bemoeid het CJIB zich er ook nog eens mee en ik krijg 2 keer in de week een lading brievenbusverstopping met die onzin over de bestuursrechtelijke premie. Volgens mij is dat verboden dat ze iemand ondersneeuwen en ik heb dan ook alles ongeopend met boze brief teruggestuurd naar CJIB antwoordnummer 7075, 8900WC Leeuwarden, van Antwoordnummer.nl

Op een dag breng ik in werktijd een aardige mevrouw van Noordwijk naar dat nieuwe gebouw in Leiden van Achmea, dat er uitziet of Rietveld het heeft getekend toen die dronken was. Maar ze vertelde me dat het vanbinnen erg mooi is. En toen ik haar vertelde van een klein stukje van wat er hierboven staat, verteld ze me dat je dan toch verzekerd bent. Ja, ze kan het weten, werkende bij Achmea.

Pas geleden was ik bij de Tandarts/mondhygiëniste en omdat het mij aan een zorgverzekeringkaartje ontbreekt zei ik, dat ik geloof ik verzekerd ben bij Azivo, en ze trekken me zó uit de computer, waarbij gezegd werd, ja wel verzekerd, maar niet voor de tandarts.

Opnieuw woedend gemaakt begin ik er weer aan en dien een klacht in via de site van de Nationale ombudsman. Na een paar dagen krijg ik twee brieven terug, ik maak ze niet open omdat de ombudsman altijd opbelt en twee brieven me niet echt goed nieuws leken.

Omdat ik toch wel nog steeds erg boos was en dat ook steeds erger werd, toch maar de brieven opengemaakt en het bleek er toch maar één te zijn, maar twee keer hetzelfde verstuurd. Waarin stond dat ik bij het SKGZ moest zijn.
Via de website van SKGZ heb ik net vorige week opnieuw geklaagd. Wat er nu verder mee gebeurd schrijf ik wel op als ik geen wanbetaler meer ben volgens CVZ.
Nu net kreeg ik een nieuw verzekerden kaartje van Azivo é óók één voor mijn vrouw die in het buitenland werkt en daar verzekerd is.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.