Sinds 2 maanden heb ik een verzekering voor mijn hondje Tisha afgesloten bij OHRA.
Op 6 november moest Tisha een gebitsreiniging ondergaan bij de dierenarts.
Ik heb de factuur van de dierenkliniek via hun website online gedeclareerd.
Na enige dagen, moest ik ineens allerlei historische gegevens van mijn hondje aanvullen.
Eerder wilde men niet uitkeren.Na veel bellen met OHRA, heb ik via mail alle historische gegevens van mijn hondje gemaild en ik heb tot op heden geen uitkering ontvangen van de declaratie :( . Ik vind dit erg vreemd.
Tevens meldt OHRA , dat ik als consument binnen 3 werkdagen een contact antwoord mag ontvangen, maar zij houden zich er niet aan.
Inmiddels hebben wij 3 keer een mail verzonden met alle informatie die zij wensten ook de inscan van de factuur van de dierenarts en nog steeds geen reactie laat staan een uitkering. Wij overwegen naar de Stichting Geschillen Commissie Consumenten zaken te gaan.