Goedemiddag, wilt u mij hierover een advies geven?
Als medewerkster van een kinderdagverblijf ben ik begin dit jaar overgestapt naar een collectieve verzekering en wel Turien & Co.
Aangezien ik diabeet ben had ik vanaf 1 januari declaries opgespaart om ze per 1 maart te kunnen versturen. De declaratie vertegenwoordigden een waarde van 1200 euro. Dit heb ik allemaal zelf voorgeschoten. 1 maart heb ik contact opgenomen met Turien met de vraag hoe ik de declaraties het beste kon versturen. Ze gaven mij een postbusnummer en ze zeiden dat ik het voor de zekerheid ook moest faxen. Heb ik dus gedaan. Per post en per fax. Een maand later gebeld met de vraag hoe lang de verwerking ging duren. Ze hadden mijn declaraties dus niet binnengekregen. Niet per post en niet per fax. Toen werd mij aangeraden om nogmaals bij de diverse bedrijven originele rekeningen op te vragen (nee, kopieen mocht niet)en opnieuw op te sturen.
De mevrouw die ik toen aan de lijn had raadde mij aan om de declaraties naar hun antwoordnummer te sturen en opnieuw te faxen dan zou het zeker goed komen. Heb ik dus 3 april gedaan. Declaraties aangetekend verstuurd en per fax. Verder heb ik gelijk per fax een brief +faxbevestigingen en bewijs aangetekend schrijven gestuurd aan de afdeling Kwaliteit van Turien om ze op de hoogte te stellen wat er gaande was. Vandaag weer gebeld en ze hebben opnieuw niets ontvangen. Die mevrouw raadde mij aan om alles opnieuw op te sturen. Godzijdank mochten het kopieen zijn. Ook heb ik geenantwoord ontvangen van de afdeling Kwaliteit.
Onnodig te zeggen dat ik in alle staten ben. Het heeft geen enkele zin om opnieuw alles op te sturen. Ze zeggen toch dat ze niets gekregen hebben. Ik heb het gevoel dat ik met mijn rug tegen de muur sta. Wat kan ik verder nog voor actie ondernemen? Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Gaarne advies!