Hoi Kassa's! :)
Even een lang verhaal, dat waarschijnlijk korter kan, maar het is als volgt.
Op 25 mei koop ik online een Garmin Fenix 5S Hardloophorloge a 550 euro. Ik merk dat dat de snelheden onderweg wat raar doen tijdens het hardlopen, maar denk dat ik het horloge nog moet ontdekken en goed moet instellen. Na 2 maanden weet ik zeker: Het ligt aan het horloge.
Op 22 juli neem ik contact op met Garmin. Ik krijg geen gehoor.
Op 31 juli krijg ik eindelijk gehoor nadat ik ook via Social Media een klacht heb ingediend.
Ze raden me aan het horloge te resetten en te kijken of dat helpt. Zo niet, dan adviseren ze me het horloge op te sturen.
Helaas raak ik 1 augustus geblesseerd en kan ik het horloge 2 maanden niet testen na de reset. Ik heb dit ook teruggegeven aan Garmin.
Inmiddels ben ik eind september weer begonnen met hardlopen. De problemen zijn er nog steeds met het horloge. Op 3 oktober heb ik de klacht wederom ingediend en het horloge opgestuurd.
Inmiddels hebben ze geconstateerd dat er een Defecte sensorin het horloge zit en heb ik een newly overhauled (NOH)horloge opgestuurd gekregen.
Moet ik dit accepteren? Ik ben er namelijk van overtuigd dat het horloge vanaf het begin af aan NIET GOED gefunctioneerd heeft en vind het raar dat ik dus eigenlijk een 2e hands gerepareerd horloge ontvang.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Groet Daphne