Nieuwe auto gekocht.
Na 20(!) schadevrije jaren heb ik een switch gemaakt van verzekeraar omdat de vorige verzekeraar geen goede plisvoorwaarden voor een cabrio had.
Helaas heb ik pech; in 1 jaar tijd rij ik 2 keer schade. Maar wel geclaimd in overleg met verzekeraar (Allsecur). Wordt keurig afgehandeld.
Onlang krijg ik een brief van Allsecur waarin ik op vernederende toon moet lezen dat ik boven het gemiddelde claim
Met zinsnedes als:.Daarom bekijken we je volgende schade goed..." en "..En kan het zijn dat we je auto alleen nog verzekeren met een beperkte dekking. Of je verzekering stopzetten.." voel ik me als fraudeur neergezet. De reactie op mijn klacht vind ik niet bevredigend.
Wat te doen? Kan een verzekeraar op basis van schades die bij hen geclaimed worden, zonder te kijken naar de totale verzekerde periode bijandere verzekeraars (die weten ze toch?) zomaar een verzekering stopzetten? Waar ben je dan voor verzekerd? En wat betekent dat daarna? Hoe gaan andere verzekeraars hiermee om?
Geen Thums Up voor Allsecur! hele slechte zaak. Wat vinden jullie?