Ik heb dus volgende vraag:
Mijn vrouw heeft een grote schuld bij de gemeente(ivm fraude volgens de gemeente). Zij heeft deze schuld iedere maand met een x bedrag geprobeert af te betalen.
Er staat nu nog een schuld van ruim 30.00 euro. Nu zijn wij dit jaar op huwlijkse voorwaarden getrouwd.
Kan de gemeente nu ook loonbeslag leggen op mijn loon? Of is dit door de huwlijkse voorwaarden niet mogelijk?.....
Greetz genux