Mijn vraag , jaren geleden heb ik bij koerskompas een starters paket aangeschaft . op zich leek het wel wat , de kosten waren laag en na enkele jaren kreeg je toch een redelijk bedrag uitgekeerd .
Tot dat ik afgelopen week een brief kreeg met de mededeling dat ik gratis kon verlengen of het gespaarde bedrag op mijn rekening kon ontvangen . Het gaat niet om een groot bedrag maar ik vind het een soort diefstal . mijn oorspronkelijke inleg was 226,89 euro het bedrag dat ik uitgekeerd krijg is namelijk 154,36. Dus 72,53 euro ben ik dus gewoon kwijt. reden onbekend. Ik heb de keus door gaan of opnemen , meer kees is er niet . en het vertrouwen hier in is weg .
Ik weet niet of er meer van dit soort brieven door koerskompas verstuurd zijn . Leuke winst .