BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klachten ProAssist

Bijdrage door gebruiker
30-11-2011
17 reacties
Beste gebruiker van de diensten van ProAssist,

Na maanden op mijn iPhone te hebben gewacht en uren in de wachtrij van de klantenservice te hebben gestaan, ga ik over tot drastischere maatregelen. Sinds vandaag ben ik begonnen met het verzamelen van klachten omtrent de diensten en services van ProAssist. Dus: heeft u klachten? Stuur dan een beknopte email met uw klacht(en) naar klachten.proassist@gmail.com. Ik zal deze klachten uiteindelijk bundelen en afleveren bij verschillende instanties. Op deze manier kan er één front worden gevormd om meer druk uit te kunnen oefenen.

Met vriendelijke groeten,
Jordi Bakker
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.