BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kapotte tv gekocht bij MediaMarkt

Bijdrage door gebruiker
30-10-2017
101 keer bekeken
8 reacties
Op 6 oktober heb ik een Samsung tv gekocht bij de MediaMarkt en bracht deze 9 oktober weer terug, omdat ik op mijn enige vrije dag (zondag 8 oktober) tijd heb gehad om de tv aan te sluiten. De tv was stuk toen wij deze uit de doos haalden. Dit hebben wij netjes weer terug gezet en de volgende dag naar de winkel gebracht. Hier werd er verteld dat we dit binnen 24 uur moesten melden. Hier wisten wij niets van af en dit werd ook niet bij de verkoop verteld aan mij door de verkoper. Ik heb de tv achtergelaten om Mediamarkt de gelegenheid te geven om te onderzoeken waar en hoe de tv is stukgegaan. Dit onderzoek zou 3 weken duren.

Nu 3 weken later krijg ik een nota binnen van 557 euro voor de reparatiekosten. Ik vroeg helemaal niet om een reparatie. Ik wil gewoon weten of de tv stuk is gegaan bij mediamarkt of bij mij.

Wat kan ik hier tegen doen? De afgesproken tijd van 3 weken is inmiddels verstreken en er is alleen bekend dat de tv stuk is. Dit weten wij en Mediamarkt al 3 weken lang, dit is niet iets nieuws.

Ik wil graag een NIEUW tv of mijn geld terug.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.