BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kapotte duette gordijnen

Bijdrage door gebruiker
14-07-2021
237 keer bekeken
6 reacties
2015 twee plisse duette gordijnen gekocht per stuk 750 euro.
2019 van 1 van de duettes laat ineens de stof helemaal los, onderste gedeelte ligt op de vensterbank. contact opgenomen en ze kwamen kijken. ja dat was niet goed waarschijnlijk verkeerde/slechte lijm gebruikt was de reden. en we kregen kostenloos een nieuwe.
2021, nog net geen 2 jaar verder, begint het andere gordijn los te laten. weer gemeld ,inclusief foto's er bij.
Nu zeggen ze dat ze alleen aan kunnen bieden 50% korting te geven. ik heb daarom eerst gevraagd wat een nieuw gordijn ons dan gaat kosten.
het antwoord was, normale prijs 1078 dus nu 539 euro.
Blijkbaar is de garantieperiode nu voorbij, die is 5 jaar.
Wij vinden dit nu lastig. We hadden wel een beetje verwacht dat we wat moesten bijbetalen maar vinden dit best wel veel.
Dit is dezelfde als die in 2019 kapot is gegaan. dus waarschijnlijk ook verkeerde/slechte lijm. dan hebben ze ons toch een slecht product verkocht? En de nieuwprijs is nu bijna 1100 euro. waardoor 50% korting toch een ander bedrag wordt dan gedacht.
Wij dachten dat we wel een langere levensduur van deze gordijnen mochten verwachten dan 4 en 6 jaar. Het waren toch best dure gordijnen.
dus de vraag is, moeten we hier gewoon mee akkoord gaan? of hebben we recht op wat anders?


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.