Hallo, ik heb afgelopen week een derde aanmaning gekregen van supportverzekering. Een eerste aanmaning heb ik nooit ontvangen, maar wel een tweede. Het gaat om een kapitaalverzekering. Maar die heb ik niet en heb ik ook nooit gehad. Ben ik verplicht om zo'n verzekering af te sluiten? Het kost me een bedrag van 162,00 euro welke ik niet kan betalen. Wat te doen? De support staat voor nationale nederlanden. Ik ben overal al voor verzekerd. En wil er niet nog eens meer bij. Wat te doen?
Vriendelijke Groet,
Irmgard Segerink