Ik heb in sept 2019 een ps4 pro aangeschaft bij intertoys voorburg. Dit was op een zaterdag na aankomst thuis en instalatie viel hij steeds uit en ik belde de eerste volgende disndag op over mijn klacht. Ik kreeg toen een jongen aan de telefoon en zei/vroeg waarom ik zo laat belde. Naar mijn wete is dit gewoon vroeg en optijd. Hij zei dat ik geen garantie had in de winkel en dat ik dit bij playstation moest regelen. Terwijl bij aankoop in de winkel zeiden 2 dames dat de eerste periode via de winkel liep. Hij zei dat ik verkeerd was geinformeerd. Na playstation te hebben gebeld zeiden ze mij dat de winkel dit probleem moest oplossen en dat mijn garantie bij intertoys liep. Ik werd zo van het kastje naar de muur gestuurd. Playstation heeft contact opgenomen met de winkel en zeiden dat ik ook moest bellen naar de winkel. Ik kreeg een boze manager aan de telefoon die zei waarom ik playstation op haar afstuurde. Ik zei dat dit niet waar was en haar collega zei dat ik playstation moest bellen zodoende. Deze manager maakte met mij een mondelijke afspraak via de tel dat ik mijn console mocht komen ruilen in de winkel. Toen ik naar de winkel kwam met de mijn ps4pro zeiden ze eerst dat ze wisten dat ik kwam en later opeens van niet. Deze jongen zei alleen xbox heb je garantie bij ons. Terwijl dat niet op hun website word aangegeven. Ik ben toen weggestuurd zonder oplossing. Ik heb toen het hoofdkantoor van intertoys gebeld en zij zeiden dat ze winkel had gebeld en deze jongen die mij hielp dat ik de ps4pro niet compleet bij me had en mij daarom had weggestuurd. Hij heeft de doos niet eens geopend of gevraagd of alles compleet was. Ik zei ook dit kunt u zien dat ik niet lieg op camera beelden en ik heb er een opnamen van als bewijs. Playstation noch Intertoys helpt mij kwa garantie. Ik heb meerdere filmpjes naar playstation en intertoys toegestuurd dat mijn ps4pro vaak uitvalt en niks meer doet. Ik moet de stekker uit trekken en opnieuw opstarten. Het is dan maar de vraag voor hoelang hij nog aanblijft.
Ik ga hier van aangifte doen. Klantenservice en garantie is ver te zoeken bij intertoys evenals de klantvriendelijkheid.
Wat kan ik verder nog doen. Ik wil waar voor wat ik betaald heb. Ik heb 399 euro neergelegd voor een goed werkende playstation 4 pro en niet 1 die om de haverklap uitvalt