Ze hebben de sterren in mijn ruit niet vergoed, terwijl ik hier wel voor betaal. Ik heb mijn schade netjes gemeld, maar doordat ze mij wakker bellen kwam ik vaag over. Hierdoor bleek ik onbetrouwbaar over te komen. Ik heb na bijna 3 maanden wachten op uitbetaling, een klacht ingedient, maar op klachten reageren doen ze ook niet.