BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ING rentepunten en garantie

Bijdrage door gebruiker
14-10-2018
175 keer bekeken
12 reacties
Wie heeft eenzelfde ervaring tav een in de ING rentepuntenwinkel gekocht artikel dat stuk gaat buiten de fabrieksgarantie maar binnen de wettelijkegarantie en dat ING dan gewoon aangeeft niets meer voor je te kunnen betekenen omdat je product buiten de garantie valt !!?? In mijn geval gaat het om een JBL Charge2+, aangeschaft op 19 januari 2016, waarvan de oplaadbare batterij het na 35 minuten opgeeft. Eerder is de BelBus langs geweest bij ING in 2016 om eenzelfde geval recht te zetten.
https://kassa.bnnvara.nl/gemist/nieuws/ing-houdt-zich-niet-aan-consumentenrecht
Volgens ING ging het hier om een uitzonderlijk geval maar ondertussen is mij wel duidelijk dat ING gewoon de wettelijke bepalingen aan haar laars blijft lappen zodra de woordvoerder uit beeld is. Het personeel lijkt geïnstrueerd om de garantievoorwaarden buiten de fabrieksgarantie zoveel als mogelijk af te houden en pas als een consumentenprogramma of dan wel een rechter er aan te pas zou komen, wordt het afgehandeld als uitzonderlijk..

Graag reageren als je dit ook ervaren hebt. Samen staan we sterker in geval van aanspraak maken.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.