Op voorspraak van M/V ? Vladja, Zullen wij een maal per week namens alle bewoners van ons appartementen complexde vraag van de week stellen .Zoals bekent mogen wij de PCfaciliteit van Laantje en Thea tijdens hun verblijf op La Palma gebruiken.Individueel onder naam,als collectief onder de naam "Huize Avondrood".Heden middag tijdens de Vrijdag borrel in het atrium na de de Jeu de Boule was er een discussie over de Hofstadzaak.Het openbaar ministerie zou worden betaalt indirect door de belasting betaler ,maar ?? en dat is onze vraag wie betaalt de verdediging .